Tuesday 15 November 2011

Hantar PC tuk di repair

Salam...
semalam balik kerja aku ngan bf aku meredah jam dan hujan lebat di bandaraya Johor Bahru nak ke Taman Universiti menghantar pc aku yg rosak tuk di repair...
bukan main jauh lagi kan anta repair pc..
kat permas ni bukan x ada kedai repair pc.. tapi mahal sgt...
inspection ape yg rosak da RM80
belum kos nak tukar spare part yg rosak..
lagipun dulu masa pc aku kena virus and rosak aku penah anta kat satu kedai kat Taman U ni...
ok jek aku pkai... kire kerja diorg bagus la kan...
 sampai taman u.. pusing2 carik kedai tak jumpa..
ye la kan.. da bape tahun aku tak g kedai tu.. mana la ingat sangat...
setelah beberapa kali pusing.. akhirnya jumpa jugak kedai tersebut...
e-cytech
bila tanya... kos service inspection dye baru RM20
memang la jauh sikit dari umah aku...
tapi klu nak tambah ngan duit minyak pon tak la sampai RM80..
siap ley dating lagik... hikhik
oleh kerana ramai yg hantar pc mereka kat kedai tu... kena tunggu 3 ari baru tau ape masalah dye...
huwaaaa.. 3 ari lagi tanpa pc.. tu lom tunggu nak tukar spare part...
mau seminggu lagi baru siap...
xpe la... nak wat camne kan.. sabar je lah...
balik perut da lapar... kena pulak ari ujan.. bertambah lapar...
singgah kedai makan kat tampoi... ape nama kedai aku lupe...

menu pilihan aku...

air limau suam

kuey tiaw tom yam

bf aku minum milo ngan air kosong
makan lak dye makan nasi lemak ayam
bau ayam goreng dye... menggoda...

dah kenyang.. hari pon da malam.. kitorg pon balik la rumah.. 
sebelom balik singgah kedai top up dulu...
tu jek tuk ari ni.. salam mesra... :)

Hasil Nukilan Emiey Cadbury


No comments:

Post a Comment