Monday 14 November 2011

Hujung Minggu Yang Membosankan

Salam..
dugaan datang melanda..
balik kerja macam biase la.. masuk umah terus on pc...
monitor menyala tapi cpu tak nyala..
hati mula tak sedap.. sebab pagi tadi aku tak cabot plug... just tutup suis jek..
try lagi start cpu.. tetap xbole...
tanya mak aku..
mak.. tadi ade petir ker?
mak jawab "aah.. kuat tadi petir. nape?"
komputer tak idop..
adess... tak dapat la nak online... dah la setiap mase ngadap pc..
tanpa pc? rase mcm tak idop...
xbole nak buat ape la.. kena tunggu ari isnin la nak anta g kedai...
hujung minggu yg betol2 membosankan..
nak kuar member sume tak de kat JB..
nak kuar ngan bf pon xde kat JB...
dok umah diam2 jek la.. 

petir owh petir..
kenapalah kau pilih pc aku...
tak boleh nak online.. nak kena kuar duit lagi nak repair.. haishhh
sabar je lah..

bosan sejak Jumaat malam xdapat nak online...
ahad petang aku isi la mase ngan wat kek..
sebab aku terjumpa satu resepi kek asam manis yg tak payah pakai tepung biskut...
so try la buat... ckop bersemangat aku membuat kek tersebut...
selepas sejam mengukus...


nampak gebu... tapi bila potong...
bahagian atas je gebu.. bahagian bawah basah.. 
bila rase macam tak masak... padahal dah sejam aku kukus..
ntah kenapa aku tak pasti...
makin sakit hati.. 1st time buat kek tak jadik... dengan pc kena petir...
memang membosankan dan menyakitlkan hati hujung minggu aku kali ni..
belom tambah ngan kes2 lain yg turut berlaku...
hope hujung minggu korang tak macam hujung minggu aku...

Hasil Nukilan Emiey Cadbury


No comments:

Post a Comment