Sunday 20 November 2011

BF Berdeejay

Salam....
ari ni aku teman bf aku...
teman wat ape?
men DJ dan berkarok...
Majlis kawen kawan pak cik bf aku...
kat Taman Ungku Tun Aminah...
 sampai sane da terlambat sebab jalan jammed..
ingatkan lalu hiway ley percepatkan perjalanan.. tapi....
terpaksalah carik jalan.. ikot jalan dalam..
seting2 barang pastu  start la program..
aku dok tepi jek la tgk...
tengari benti rehat, menghormati waktu Zohor..
da tengari perut pon da lapar.. apalagi, makan time!
menu biase la kan kalau majlis orang kawen...

nasi minyak....
pajeri nenas....
acar timun nenas....
dalca daging....

nasi putih....
lemak nangka...

bubur chacha...

nak cite pasal ayam....
aku tak pasti nama lauk ayam ni.. yang pasti ianya sedap....
ayam goreng ngan tepung
pastu sira ngan sambal sweet sour kot...
sedap!!
tak la mcm menu biase.. ayam masak merah...

cite pasal air lak..
air oren ...
yg istimewanya air ni.. sebab ade potongan limau fresh...
so rasa la limau Sunkist...

pas makan sambung semula kerja...
da petang ni ramai lak yg nak nyanyi... layannnn
agak busy gak aku sebab mencari lagu yg diorg nak nyanyi....
pengantin sampai kul 2.30 petang...
makan berdamai...
potong pulut kuning....
amek gambar kenangan bersama kaum keluarga...

hujan pon turun dengan lebatnya...
nasib baik dah nak setel...
hujan2 pon masih ramai yang nak menyanyi...
konti DJ tempias kena ujan.. beralih tempat sikit.. so barang tak la terkena percikan air...
pukul 6 tutup kaunter...
ujan reda sedikit.. ngah kemas2 barang.. hujan turun makin lebat...
nak tak nak kena la kemas gak...
nak tunggu ujan reda tak tau bile akan reda sebab semakin lebat...
dah siap kemas kitorg pon balik...
sampai umah tanpa lengah terus mandi sebab da kena ujan..
kang demam plak dah la esok kerja...
ok la time untuk tido.. sok nak keja.. selamat malam........

Hasil Nukilan Emiey Cadbury


No comments:

Post a Comment