Wednesday 16 November 2011

Koleksi dalam simpanan

Salam.. 
xde yg menarik nak cerita..
 cume mase ari ahad ari tuh...
dek kerana bosan tak dapat nak online...
xtau nak buat.. saje la bukak kotak simpanan...
banyak jugak barang kat dalam dia...
mari kita tengok apa khazanah yg ade dalam kotak tersebut.. 

koleksi barang pemberian sahabat baik aku... ade barang yg aku dapat mase sekolah dulu..
ade lagi rasenye barang pemberian sahabat baik aku ni.. tapi mane ntah aku letak..

koleksi key chain... tak la byk sgt.. 
pemberian kawan2 aku.. ade yg dapat free. dan ade yg aku beli...
ade yg aku da pkai n ade yg dah hilang...

haha.. koleksi pintalan tali...
mase sekolah buat yg kecik2 tu...
rase mcm kecik sgt la.. so aku buat lak versi tali besar...
buat ape tali2 tu.. wat keychain pon bole... nak wat hiasan gantung  pon bole... 
nak wat simpanan jek pon bole....

koleksi gantungan hp.. aku xtau nak panggil ape.. hehe
banyak yg aku dah buang...
sebab dah rosak... ni yg still ok lagi.. tapi bukannye pakai pon.. 
pkai tak sampai seminggu aku da tanggalkan dan simpan dlm kotak..
ni mase soklah dulu la beli... sekarang da tak beli lagi...

 barang dalam simpanan yg aku rase dah sepuluh tahun aku simpan...
batu seremban... yg ni versi segi empat,,,
permainan zaman sekolah....
kitorg selalu main hujung tahun.. waktu tunggu result periksa hujung tahun...

ni pon same... rasenye dah sepuluh tahun gak aku simpan...
tapi ade yg baru... tgk kaler da tau kan... 
ceper... permainan hujung tahun gak...
sama macam batu seramban...
cuma ceper ni biase kitorg lawan ngan budak lelaki...

tetibe teringat lak kenangan mase kat sekolah dulu...
itu je la kot nak cite...
aku memang suke simpan barang...
kadang xtau da nak letak kat mane.. sebab dah penuh....
lain kali aku cite psal koleksi Spongebob aku lak...
sekian tuk kali ini...
salam sejahtera .. :)

Hasil Nukilan Emiey Cadbury


1 comment:

  1. batu seremban.. me lah juara nya.... kikikiki.. jom main kat opis

    ReplyDelete