Wednesday 12 October 2011

Tutti Frutti

Lame da nak update pasal Tutti Frutti. tapi asyik tak berkesempatan jek. 
Akhirnye... dapat gak update. 
Asyik dgr org sebut pasal tutti frutti jek 
menyebabkan aku rase teruja nak tau dan rase ape itu tutti frutti. 
sedap sgt ke? ape istimewa sgt tutti frutti ni. 
mase tuh Tutti Frutti kat JB yg aku tau adlah kat Taman sutera Utama..
dan sbb dekat ngan tempat aku beli mknn Hamster.. satu hari aku ngan bf aku g la carik 
tak ingat bile kitorg g. bulan 7  kot.. 


ni ape yg aku amek.. perisa lime. mmg sedap. my bf amek perise coklet.. bg aku... coklet tak sedap..
maybe sebb yogurt lebih sinonim ngan buah-buahan kot.
baru la tau ape itu Tutti frutti.. Frozen yogurt.. lazat.. fresh..

Branch terbaru Tutti frutti bukak dekat ngan area opis aku.. 
tapi tak berkesempatan lak nak jenguk ke sane.. 
kali kedua aku g Tutti frutti.. tapi tak g pon yg kat ngan opis aku tuh. g yg kat Taman Sutera gak.. 
kali ni aku amek perisa Blueberry (my feveret) plus ngan Taro (rase lebih krg keladi)
bf aku lak amek banana strawberry plus ngan mango plus ngan taro...


hiasan yg tak menarik.. huhu.. tapi lazatt....


ni lah ape yg kitorg makan....


tgk.. licin kitorg bedal Tutti frutti...  ;P


ni lah dye Tutti Frutti Taman Sutera Utama..

da byk franchise Tutti Frutti kat JB... pada yg belom rase tuh.. g lah. tak rugi merase.. ianye lazat dan menyihatkan... :)

Hasil Nukilan Emiey Cadbury


4 comments:

  1. perlu ke wat entry ni??????? jeles ok

    ReplyDelete
  2. hahaha.. tutti frutti permas jaya menunggu kedatangan kamu... bkn jauh pon.. jalan kaki pon bole. jgn sampai ade lg 1 entry pasal tutti frutti. :P

    ReplyDelete
  3. tunggu ok.... sabtu ni beta pergi... wekkkk

    ReplyDelete
  4. hahaha.. sile2.. cepat2 upload... hias cun2 k.. :P

    ReplyDelete