Friday 28 October 2011

Kacang Pool Haji

Ari nih aku amek cuti sebab nak anta mak aku gi check up mata kat Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru.. kul 7.30 pagi da kuar umah sebab appointment mak aku ngan doctor kul 8.00 pagi.. nasib baik la kuar awal so jalan lom jammed.. sampai HSA 7.50 pagi.. menunggu dan terus menunggu... settle jumpa doctor kul 9.00 pagi.. ajak mak aku breakfast makan kacang pool haji kat susur Jalan Tun Abdul Razak... orang JB mesti tau kan kat mne gerai nih.. 



 kacang pool di makan bersama roti bakar....


alhamdulillah... kenyang..  hehe..
balik dari medan selera tu aku ngan mak singgah kat kedai bunga...
beli tanah dan baja pokok...
sekarang ni selain makin rajin nak membuat kek aku mula rajin nak menanam pokok...
dulu mmg rajin tanam pokok..
tapi kebanyakannye pokok bunga la..
tapi bila da busy ngan kerja.. xde masa nak teruskan hobi berkebun...
 sempat aku snap beberapa jenis pokok bunga kat kedai tuh...





okey.. sekian tuk ari nih... 
selamat berhujung minggu... :)

Hasil Nukilan Emiey Cadbury


No comments:

Post a Comment