Friday 21 October 2011

Hari ini

Jumaat... ape yg best? xde ape la kot.. menjalani rutin harian seperti biase.. 
masok kerja kol 8.30.. siapkan keja yg melambak atas meja.. 
sambil buat kerja sambil makan muruku ikan....


photostat.. taip.. print... photostat.. taip..print...
sampai la pkul 6 petang...
punch kad start enjin kereta bertolak balik umah..
tapi ari ni tak terus balik umah.. singgah Giant Plentong... ade pasar tani..


teringin lak nak makan laksa....


pas beli laksa carik kedai ni...


lame tak minum.. lame ker? lame la kot..  ni yg aku minum....


passion fruit milk tea with pearl..
 selalu aku tambah passion fruit pop xpon aku akan tambah mix fruit jelly.. 
tapi stok habis lak.. huhu..
dah beli each a cup ni aku pon balik.... 
dah siap hidangan tuk mkan malam.. laksa tambah ngan pajeri nenas yg mak aku masak...


alhamdulillah.. kenyang suda... mari menonton cerita di TV3... selamat malam

Hasil Nukilan Emiey Cadbury


1 comment: