Wednesday 14 September 2011

Neneng

aku namekan dye neneng sbb kaler dye. hehe. kucen ni aku bawak balik dari Perling.. mase tuh aku Part time kat tenis court perling. tak sampai hati tgk dye. mak xde. xmkn. so aku bawak la blik.


neneng ni jenis manje.. mse kecik nmpk comel giler.



makin besar nmpk mkin tak comel lak. huhu. muke dye makin panjang. dan semakin degil. neneng suke dok atas beg. letak la handbag atas kerusi. confirm dye akan dok atas handbag. neneng suke ngan plastik n kertas. paling suke main tisu. habis tisu dlm bekas dye keluarkan dan sepah2kan.


walau degil aku sayang kat dia.. selalu bile aku balik keja dye mesti tunggu aku depan pintu.. ade lg sekor anak kucen yg aku bawak balik dari perling.. nnt ade mase aku citekan pasal dye pulak.. :)

Hasil Nukilan Emiey Cadbury


2 comments: