Wednesday 14 September 2011

Kek Batik II

Post sebelom ni aku ade cerita pasal kek batik yg tak pernah jadik... semalam office mate aku ade bg 1 resepi... sebelom nih dye ade bawak kek batik.. so aku pon mintak la resepi kat dye.. dah lame kot mintak tapi xdpt2. n semalam baru dapat resepi tuh.. but aku lom cube buat lg.... ni resepi yg dye bagi :-
bahan2: 250g buttercup, 1 1/2 cawan gula halus, 4 biji telur, sedikit air, 1 cawan koko, 1/2 kilo biskut marie
cara membuat: patah2kan biskut marie.. masukkan buttercup dan gula halus dalam periuk, kacau atas api, masukkan telur, koko dan biskut. kacau sebati. masukkan dlm bekas. tekan2 dan masukkan dlm peti ais..
InsyaAllah ade mase aku akan try buat.. hope kali ni berjaya la aku buat kek batik nih..

Hasil Nukilan Emiey Cadbury


No comments:

Post a Comment